Heimwee

26 oktober 2018 - Amsterdam, Nederland

Mijn bezoek aan Sri Lanka is alweer bijna twee jaar geleden! En wat is er in de tussentijd veel gebeurd! Een paar maanden na mijn bezoek aan Sri Lanka werd een schokkende reportage uitgezonden van Zembla over adoptie bedrog. Wat we al vermoedden, lijkt nu waarheid. Documenten die niet kloppen. En er wordt zelfs gesproken over babyfarms. Ik probeer altijd eerlijk door het leven te gaan en het idee dat mijn leven is begonnen als een grote leugen doet pijn. Gelukkig heb ik het enorm getroffen met fantastische ouders. Maar toch...Ik heb heimwee naar het land waar ik niet ben opgegroeid. Want hoe Nederlands ik ook ben, echt Nederlands ben ik ook weer niet. Ik kwam terecht bij een event voor geadopteerden uit Sri Lanka en leerde zo heel veel leuke mensen kennen. En ik had nooit durven dromen dat ik daar ook nog een leuke relatie aan over zou houden. En nu na 10 maanden samen met Tim gaan we voor de eerste keer op reis. En dan direct een vakantie in ons eigen mooie land! Niet om familie te zoeken maar om samen mooie herinneringen te maken.